NLB poslovalnice spremenile odpiralni čas

0

Z mesecem februarjem se spreminja delovni čas v večini NLB poslovalnic po državi. Potem, ko smo v želji, da bi se prilagodili spremenjenim navadam strank, izboljšali njihovo izkušnjo z našimi svetovalci in povečali uporabo digitalnih rešitev naše banke, novembra lani pilotno prilagodili delovni čas v 12 NLB poslovalnicah, kar so naše stranke sprejele dobro, smo s 3. februarjem prilagodili delovni čas še v preostalih poslovalnicah.

Po novem, prilagojenem urniku so tako začele poslovati vse NLB poslovalnice z izjemo tistih, ki po spremenjenem delovnem času poslujejo že od novembra (to so poslovalnice Slovenj Gradec, Sevnica, Idrija, Mirna, Mengeš, Nove  Jarše, Murska Sobota, Krim, Logatec, Hrastnik, Kranj in Trg republike) in NLB Poslovalnice E.Leclerc (v Ljubljani), ki bo ohranila delovni čas, prilagojen delovnemu času trgovskega centra. Spreminja se torej tudi delovni čas NLB poslovalnic na območju Kočevja in Ribnice.

S prilagoditvijo delovnega časa poslovalnic se želimo predvsem prilagoditi spremenjenim navadam strank in njihovim željam. Opažamo namreč, da so poslovalnice zelo obiskane tik pred vmesno prekinitvijo in nemudoma po njej – številne stranke namreč na banko ‘skočijo’ med svojim odmorom za malico –, zaradi česar smo sklenili to prekinitev skrajšati. Poleg tega so stranke izrazile tudi željo, da bi bile poslovalnice vsaj en dan v tednu odprte dlje in seveda smo jim stopili naproti – številne naše poslovalnice bodo tako po novem ob sredah odprte do 18. ure.

Nov delovni čas večine NLB poslovalnic bo torej takšen:

pon, tor, čet

8.00

13.00

in

14.00

16.00

sreda

10.00

13.00

in

14.00

18.00

petek

8.00

15.00

 

Večina NLB poslovalnic (z nekaj izjemami) je bila doslej strankam dostopnih 6 ur in pol, z vmesno dvo- ali dvo- in polurno prekinitvijo, ko je bila banka zaprta. Ta prekinitev po novem traja vsega eno uro, v nekaterih poslovalnicah pa je sploh ni. Zaradi tega se je sicer nekoliko prilagodil poslovni čas poslovalnic, a naši bančni strokovnjaki so po novem strankam z nasvetom in pomočjo vsak dan na voljo najmanj pol ure dlje.

Delovni čas večine NLB poslovalnic je po novem torej daljši in priložnosti, da stranke poiščejo nasvet naših bančnih strokovnjakov, bo poslej več. Seveda pa so tudi takrat, ko v poslovalnicah ugasnejo še zadnje luči, strankam odprta naša »virtualna vrata«. Nasvet bančnega strokovnjaka ali pomoč pri opravljanju osnovnih bančnih opravil lahko namreč naše stranke 24 ur na dan, vse dni v letu poiščejo tudi prek (spletnega) klepetavideoklicakontaktnega centra na telefonski številki (01) 477 20 00 ali preko elektronske pošte (info@nlb.si). S Teledomom in identifikacijo prek videoklica lahko na daljavo opravijo večino storitev, zelo prav pa ta storitev pride tudi kot »klic v sili«, ko obisk poslovalnice na primer ni mogoč zaradi bolezni ali pa ko se denimo »zalomi« na počitnicah v tujini. Kadar pa potrebujejo znanje naših svetovalcev, posvet ali nasvet, pa lahko vse to dobijo v eni od naših poslovalnic. Te tako vse bolj prevzemajo svojo primarno, svetovalno vlogo.

Alja Jureč, NLB Komuniciranje

Komentarji