Otroški stol Froc

0

Otroški stol Froc podjetja Rimarket d.o.o. iz Jurjevice pri Ribnici, ki ga je oblikovala agencija Gigodesign, je po oceni mednarodne komisije najboljši izdelek, ki se predstavlja na 23. mednarodnem sejmu pohištva Ambient Ljubljana.

Otroški stol Froc podjetja Rimarket d.o.o. iz Jurjevice pri Ribnici, ki ga je oblikovala agencija Gigodesign, je po oceni mednarodne komisije najboljši izdelek, ki se predstavlja na 23. mednarodnem sejmu pohištva Ambient Ljubljana. O zmagovalnem izdelku smo se pogovarjali z »očetom« stola Matejem Koširjem, ki se mu je potreba po njem pojavila zaradi njegovih dveh otrok.

Kako ste prišli do ideje o stolu? In zakaj ravno stol za otroke?

Zavedali smo se, da potrebujemo lastne izdelke pod svojo blagovno znamko, kajti le tako bomo lahko konkurenčni na mednarodnem trgu. Iz navedenega razloga bo tudi dodana vrednost izdelkov visoka. Še vedno prodajamo klasične lesene izdelke, pod imenom »suha roba«, preko spletnega portala www.ribnican.si, vendar s temi izdelki nismo konkurenčni na mednarodnem trgu, kajti le-ti niso naši lastni izdelki, temveč izdelki rokodelcev iz Ribnice. Sam imam dva otroka in od tod ta ideja, da bi na trgu ponudili drugačen in boljši leseni stol.

V ta projekt je vključenih kar nekaj podjetij. Zakaj je nastala potreba po vključitvi podjetij Nolik d.d. in Petek d.o.o.?

Na začetku smo sodelovali le s podjetjem Nolik. Ker pa je imelo podjetje kasneje težave v razvoju, saj so izgubili pretežen del kadra, smo nato razvoj nadaljevali s podjetjem Petek d.o.o.. Sami namreč nimamo svoje proizvodnje, zato je bila potreba po teh dveh podjetij nujna.

Koliko je v stolu vašega?

Sam sem šel do podjetja Gigodesign d.o.o. in jim predstavil idejo o boljšem lesenem otroškem stolu, ki bo povsem naraven in otroku bolj prilagojen. Podjetje Gigodesign je zrisalo in nato oblikovalo otroški stol Froc. Stol je last podjetja Rimarket, tako da imamo vse pravice do trženja in prodajanja tega otroškega stola.

Cena stola naj bi bila okoli 250€. Verjetno pa ne ciljate samo na slovenski trg.

Cena stola bo 249 EUR. Stol bomo prodajali globalno in slovenski trg predstavlja zelo majhen procent tržnega deleža. Kljub temu smo sedaj na pohištvenem sejmu opazili, da je povpraševanje po »Frocih« zelo veliko in smo prejeli čez 50 prednaročil.

Kako povezujete prodajo suhe robe in prodajo tako inovativnega in vizualno izstopajočega stola?

Enostavno. V času krize je postalo jasno, da so kupci pri izbiri izdelkov bolj zahtevni. Pogoj ni le cena, temveč je pomembna tudi kakovost. Raziskava v Ameriki je pokazala, da se ravno luksuzni izdelki v času krize najbolje prodajajo. Želeli smo izstopiti iz kroga klasičnih otroških stolov in na trgu ponuditi nekaj novega. Sam razvoja stola je potekal skoraj dve leti in nagrada je naša potrditev, da smo na pravi poti, hkrati pa tudi dokaz, da se v leseni panogi lahko naredi tudi nekaj novega. V zadnjem času se v medijih zelo pogosto govori, da se dodana vrednost ustvarja v Italiji in Avstriji, kamor tudi izvažamo našo hlodovino. Sedaj pa je prišel Froc, ki je plod domačega znanja in narejen iz slovenskih dreves.

Bi lahko to bil konkurenca otroškemu stolčku Tripp Trapp proizvajalca Stokke?

Zagotovo.

Komentarji