Vtisi in izkušnje ob pouku na daljavo iz OŠ Ob Rinži in OŠ Ljuba Šercerja

0

Kakšne so po dveh tednih izkušnje s poukom na daljavo v OŠ Ob Rinži

Ravnateljica mag. Darja Delač Felda nam je po skoraj dveh tednih pouka na daljavo posredovala številne vtise učiteljev, otrok in staršev. Zaprtje šole je vse postavilo pred velik izziv, a jim ga je skupaj uspelo obvladati. »Danes je osmi dan pouka na daljavo. Ocenjujemo, da smo dobro prebrodili začetne težave glede delovanja spletne strani in e-asistenta in vse napake odpravili. Naša spletna stran ima vsak dan ogromen obisk, kar nam pove, da učenci in starši redno sodelujejo v procesu učenja na daljavo«, je zapisala in dodala veliko zahvalo vsem zaposlenim, pa tudi učencem in seveda staršem. Zavedajo se, da je na slednje padlo veliko breme, saj so morali prevzeti vlogo učiteljev na domu ter poiskati možnosti, kako vsak dan do gradiv, kako razlagati in brati najmlajšim, kako sodelovati in pošiljati povratne informacije učiteljem. Na šoli so do sedaj eni družini pomagali tudi z izposojo računalnika.

Izjemno pomembno je, da so učitelji, starši in učenci ves čas v stiku, za kar uporabljajo poleg elektronske pošte tudi različne aplikacije in tako delijo izkušnje tudi prek fotografij in video posnetkov. Kako so se z izzivi pouka na daljavo spoprijeli učitelji in starši pa v treh kratkih izjavah in prilogah.

»Pouk na daljavo je zagotovo za vse nas nova in prav posebna izkušnja. Vedela sem, da bo delo učitelja potekalo drugače kot do sedaj, vendar sem se že v začetku bila pripravljena spoprijeti z vsemi novostmi. V prvem tednu smo se vsi verjetno še malo iskali, ugotavljali kaj bi bilo dobro, razumljivo, zanimivo za naše učence, ki jih nimamo pred seboj. Sedaj se učenci z učno snovjo, nalogami in problemi srečujejo sami, nekje daleč izven učilnice. Mislim, da nam je dobro uspelo, saj so bili učenci in starši zadovoljni.«
Učiteljica Katja Ilc Virant

 »Učenci (4. razredov) so pouk na daljavo brez težav sprejeli. Zavedajo se, da to niso počitnice in da je treba snov ‘peljati’ naprej. To so dokazali z vsakdanjim delom za šolo, kljub temu, da je doma veliko več motečih dejavnikov (televizija, telefon, računalnik, hišni ljubljenčki, ipd.) Presenetila me je tudi zavzetost staršev, saj glede na vse njihove obveznosti dosledno pošiljajo izdelke svojih otrok, pošiljajo povratne informacije in postavljajo vprašanja v primeru nejasnosti. Glede na povratno informacijo staršev menim, da se učenci danes toliko bolj zavedajo pomembnosti šole in spoštujejo možnost, da so lahko vključeni v vzgojno-izobraževalni proces. Spoznali so, kako pomembna je razlaga in dejanski stik z učitelji ter druženje in sodelovanje z vrstniki.«
Učiteljica Neja Ivetič

»Starši se zavedamo, koliko časa porabijo za pripravo pouka na daljavo in se trudimo organizirat učence doma tako, da pravočasno opravijo učne obveznosti in da jim ostane še nekaj časa za njihove dejavnost – igre, branje, urejanje vrta z dedijem in podobno. Še enkrat pohvala vsem učiteljem na šoli OŠ Ob Riži in obeh podružnicah!«
Mama učenca

Kako poteka pouk na daljavo na OŠ Ljuba Šercerja

Tako kot drugje po Sloveniji in na Kočevskem, so se tudi na OŠ Ljubo Šercer prvič soočili s situacijo, ko so morali v zelo kratkem času organizirati pouk na daljavo, a kot pravijo jim je skupaj uspelo. Ravnatelj Jan Čibej je povedal, da so spletno učilnico postavili na njihovi obstoječi spletni strani, kar se je do sedaj izkazalo kot zelo dobro, saj učenci pridno izpolnjujejo svoje dnevne naloge po običajnem urniku. Učitelji dnevno pripravljajo vso potrebno gradivo, ki ga objavljajo v spletni učilnici, prav tako pa so na voljo staršem in učencem za pomoč preko telefona ali elektronske pošte. »Kljub temu, da so učenci in starši zelo dobro sprejeli pouk na daljavo, se zavedamo, da bomo morali v prihodnjih tednih v delo vložiti še več energije, da bomo učence uspešno motivirali za delo. Največjo težavo za učence zagotovo predstavlja omejitev socialnih stikov, kar je popolnoma razumljivo,« poudarja ravnatelj.  Tudi na tem področju bodo v prihodnjih tednih poskušali vzpostaviti več »virtualnega kontakta« med učenci in učitelji ter tudi med učenci samimi.

Katja Godeša, Občina Kočevje

Komentarji